حضور ۱۷۰ شرکت داخلی در نمایشگاه کیف و کفش چرم ­دهمین نمایشگاه کیف، کفش چرم و صنایع وابسته با حضور ۱۷۰ شرکت داخلی

حضور ۱۷۰ شرکت داخلی در نمایشگاه کیف و کفش چرم

­دهمین نمایشگاه کیف، کفش چرم و صنایع وابسته با حضور ۱۷۰ شرکت داخلی از فردا تا ۲۶ مهر در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صداوسیما؛ این نمایشگاه با هدف ارتقاء فناوری و کیفیت تولید، دستیابی به دانش روز دنیا و توسعه صادرات صنعت کیف و کفش چرم در فضایی به وسعت ۱۴ هزار مترمربع برگزار می‌شود.

در دهمین نمایشگاه بین‌المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته تهران ۱۷۰ شرکت داخلی تولیدات و فرآورده‌هایی همچون انواع کیف و کفش و همچنین ادوات تولید مانند زیره، پاشنه، چرم، چرم مصنوعی، چسب، فوم، یراق آلات مربوط به کیف و کفش و مواد شیمیایی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته را به نمایش خواهند گذاشت.
همچنین شرکت‌های صاحب نام از کشور‌های ایتالیا، آلمان، چین، ترکیه، پاکستان، تایلند، تایوان و کره شمالی آخرین دستاورد‌های خود را در زمینه کیف و کفش چرم و ماشین آلات و صنایع وابسته عرضه خواهند کرد و ۵۰ شرکت بین المللی در قالب هیئت تجاری از محصولات عرضه شده در این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.
حضور و ارائه یافته‌های ۴ شرکت دانش بنیان وجه تمایز این رویداد بین المللی صنعتی است.
دهمین نمایشگاه کیف، کفش چرم و صنایع وابسته از ۲۳ مهر ماه به مدت ۴ روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان است.
گفتنی است نخستین نمایشگاه صنعت کفش، کیف، چرم و صنایع وابسته با نام امپکس با حضور ۷۶ شرکت ایرانی و خارجی از کشور‌های ایتالیا، آلمان، چین و ترکیه در سال ۱۳۹۱ در ۴ سالن به مساحت حدود ۳ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی در هتل المپیک تهران برگزار شد. تشکیل کلاس‌های آموزشی طراحی و مدل گیری کفش توسط اساتید برجسته ایتالیایی از برنامه‌های جانبی نمایشگاه امپکس ۱ بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *