۲۹ نمایشگاه نساجی و یازدهمین نمایشگاه پوشاک از ۲۳ مهر به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

۲۳ تا ۲۶ مهر؛ تهران میزبان دو نمایشگاه پوشاک و نساجی

بیست و نهمین نمایشگاه نساجی و یازدهمین نمایشگاه پوشاک از ۲۳ مهر به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات, مواد اولیه, منسوجات خانگی, ماشین آلات گلدوزی  محصولات نساجی, بیش از ۳۴۰ شرکت داخلی و خارجی  حضور خواهند داشت و با ارائه توانمندی های خود؛ زمینه های سرمایه گذاری، مبادلات تجاری و بازرگانی را فراهم کرده و بحث و بررسی در این صنعت می پردازند.
در این نمایشگاه حدود ۱۶۰ شرکت داخلی و ۱۸۰ شرکت خارجی از ۱۱ کشور آلمان، ایتالیا، تایوان،ازبکستان،تاجیکستان،کره جنوبی، ترکیه، هند، ژاپن، اسپانیا، و چین جدید ترین تولیدات و خدمات خود در حوزه صنعت نساجی را ارائه می کنند.
کشورهای چین با ۱۲۰ شرکت تولیدکننده, هندوستان با ۱۸ و ترکیه با ۱۲ شرکت تولیدی در این نمایشگاه سالن اختصاصی ( پاویون) خواهند داشت.
در این نمایشگاه انواع تجهیزات، صنایع و خدمات مربوطه از جمله ماشین آلات نساجی، قطعات ، چرخ خیاطی،ماشینهای گلدوزی ودوخت و برش،انواع منسوجات خانگی شامل پتو، پارچه های رومبلی و پرده ای، روتختی، ملحفه و روبالشی، تشک خواب، حوله، رومیزی ، ترمه، لوردراپه، پرده و لوازم و قطعات وابسته ،پارچه ، پوشاک ، انواع نخ ، الیاف ، رنگ ، مواد تعاونی و انواع مواد اولیه صنایع نساجی، انواع نخ و مواد اولیه نساجی، منسوجات خانگی از جمله پتو، پارچه رومبلی و پرده ای، روتختی، سرویس های آشپزخانه، حمام و دستشویی و انواع پارچه برتی تولید پوشاک عرضه و به نمایش گذاشته می‌شود.
برگزاری ۱۵ کارگاه علمی و دو همایش تخصصی با حضور متخصصان و استادان دانشگاهها و همچنین برنامه ریزی برای بازدید چند هیئت تجاری و بازرگانی خارجی؛ برخی از برنامه های جانبی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران است که در فضایی بیش از هیجده هزار متر مربع برپا شده است.
معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندیهای کارخانه ها،شرکت ها ،توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، نمایش آخرین دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه ، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوری ها به کشور، ایجاد ارتباط‌ های تجاری جدید وتقویت روابط قبلی، فراهم کردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی و کار آفرینی و اشتغال پایدار؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
همچنین در یازدهمین نمایشگاه پوشاک ایران, ( ایران مد) ۸۴ شرکت داخلی حضور خواهند داشت. با توجه به ممنوعیت واردات پوشاک, شرکتهای خارجی در این نمایشگاه حضور نخواهند داشت.
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات, مواد اولیه, منسوجات خانگی, ماشین آلات گلدوزی  محصولات نساجی و یازدهمین نمایشگاه پوشاک از ۲۳ تا ۲۶ مهر ماه, از ساعت ۸ تا ۱۵ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *