آغاز ششمین نمایشگاه صنعت اسباب بازی در برج میلاد ششمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی

آغاز ششمین نمایشگاه صنعت اسباب بازی در برج میلاد

ششمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی با حضور جمعی از تولیدکنندگان، فعالان و دست اندرکاران این حوزه از امروز (۱۶ مهرماه) در برج میلاد تهران آغار بکار کرد.

 به گزارش خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ آیدین مهدیزاده تهرانی رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی گفت: این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان اسباب بازی و سرگرمی در ۴۵ غرفه برپا شده است.

وی افزود: این نمایشگاه به نوعی یک عرضه مستقیم است و هدف آن ارتباط والدین با تولیدکنندگان به صورت مستقیم و بدون واسطه است.

رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی با اشاره به اینکه این نمایشگاه هم از لحاظ کمیت و هم کیفبت ندر مقایسه با دوره‌های قبل ارتقا چشمگیری داشته است، از خانواده خواست کرد از این نمایشگاه که حاصل تلاش تولیدکنندگان داخلی است بازدید کنند.

وی ادامه داد: به طور کلی در کشور ۷۶ تولید کننده صاحب نام اسباب بازی داریم که دارای مجوز شورای نظارت بر اسباب بازی، مجوز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شورای استاندارد هستند و مراحل تهیه مجوز را گذرانده اند.

وی اضافه کرد: چهار گمرگ اصلی نیز کار واردات اسباب بازی را انجام می‌دهند که واردات این محصول زیر نظر دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی است.

رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی افزود: برخی شرکت‌های کوچک و زیرزمینی نیز به صورت غیر استاندارد، اسباب بازی را تهیه و توزیع می‌کنند که جمع آوری آن‌ها پیچیده و نیاز به همکاری سازمان‌های مربوط است.

مهدی زاده گفت: ششمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی تا ۲۱ مهر از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب آماده بازدید شهروندان تهرانی و دیگر هموطنان است.

خبرگزاری صدا و سیما؛

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *