برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات روستایی و عشایری در مصلی تهران

برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات روستایی و عشایری در مصلی تهران

به مناسبت روز ملی روستا و عشایر، نمایشگاه ملی توانمندی‌های روستاییان و عشایر با عنوان «نمایشگاه روستا آباد» از ۱۲ تا ۱۸ مهرماه در مصلای بزرگ تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، هدف از برگزاری نمایشگاه روستا آباد رونق تولید و آشنایی با تولیدات روستائیان و عشایر است که تولیدکنندگان برتر روستایی و عشایری در حدود  هزارو ۲۰۰ غرفه محصولات خود را عرضه می‌کنند و گروه‌های هنری آئینی روستایی و عشایری نیز برنامه‌های خود به اجرا  می‌گذارند.

بیش از  هزار تولید کننده برتر روستایی و عشایری در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را بدون واسطه و با قیمتی مناسبت در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.
سید امیر حسین مدنی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم هم در این زمینه گفت: معاون اول رئیس جمهور در افتتاحیه این نمایشگاه حضور خواهند داشت و  مراسم روز روستا نیز با حضور رئیس جمهور در محل همین نمایشگاه برگزار می‌شود که طی آن شکرانه بهره برداری از حدود ۳۰ هزار طرح عمرانی در دل روستا‌ها که ظرف دو سال گذشته انجام شده است و همچنین ۲ هزار طرح اقتصادی که در این روز در روستا‌ها به بهره برداری می‌رسد، انجام خواهد شد.

خبرگزاری صدا و سیما،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *