معرفی مدهای جدید پوشاک ایرانی ـ‌اسلامی مسؤول بسیج اصناف و بازاریان گفت: در جشنواره مدآفرین، مدها و الگوهای جدید

معرفی مدهای جدید پوشاک ایرانی ـ‌اسلامی

مسؤول بسیج اصناف و بازاریان گفت: در جشنواره مدآفرین، مدها و الگوهای جدید پوشاک ایرانی ـ اسلامی و حجاب معرفی می‌شود.

غلامرضا حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، به مناسبت روز بسیج اصناف و بازاریان گفت: ما برای معرفی الگوهای برتر حجاب از ظرفیت واحدهای تولیدی و صنفی و فروشندگان البسه و طراحان پوشاک و لباس و مجموعه‌هایی که در کشور فعالیت دارند، استفاده می‌کنیم و جهت عرضه محصولات مناسب با حجاب و عفاف و پوشاک ارزان، با کیفیت و در دسترس اقدام می‌کنیم.

مسؤول بسیج اصناف و بازاریان اظهار داشت: یک مصداق این مسئله ایجاد شهر حجاب است که تلاش می‌کنیم تا پایان سال در تهران و اصفهان ایجاد شود و در سایر شهرها هم به تدریج ایجاد خواهد شد.

حسن‌پور گفت: ما از ظرفیت موجود اصناف و بازاریان برای عرضه محصولات حجاب از گروه‌های نوزاد، کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال استفاده می‌کنیم و همان تجربه‌ای که در دوران کرونا در تولید ماسک و لباس پرستاران استفاده کردیم و کشور بی‌نیاز شد، در زمینه محصولات حجاب و عفاف هم تلاش می‌کنیم چنین حرکتی صورت گیرد.

وی افزود: مجموع مدآفرین با همکاری طراحان و شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی با فراخوان افراد متخصص در این زمینه و همچنین ارائه طرح‌های متنوع برنامه‌ریزی کردیم که در دو دوره برگزاری مدآفرین، مدل‌های جدید پوشاک حجاب ارائه شد.

به گفته حسن‌پور در دوره اول مدآفرین، لباس‌هایی برای کارکنان دستگاه‌ها و ادارات طراحی شد، در دوره بعدی پوشش مناسب مانتو برای فروشندگان خانم و کارمندان دستگاه‌ها طراحی شد و در دوره سوم مدآفرین تلاش می‌کنیم پوشش‌های مناسب با الگوی ایرانی ـ اسلامی برای نوجوانان، جوانان و دانش‌آموزان طراحی و معرفی شود.

مسؤول بسیج اصناف و بازاریان همچنین در مورد نقش اصناف در رفع مشکلات بازار گفت: ما یک مسئله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان تقویت زنجیره امین در اقتصاد مطرح کرده‌ایم که در این زمینه با بهره‌گیری از واردکنندگان امین برای مواد اولیه، سپس تولیدکنندگان امین، در مرحله بعد توزیع‌کنندگان امین و صادرکنندگان امین بتوانند زنجیره تامین مواد اولیه تا رساندن کالا به دست مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به نحو شایسته مدیریت کنند.

وی اظهار امیدواری کرد با تقویت زنجیره امین، دیگر شاهد تنش در بازار نباشیم و با همکاری مجموعه دولت در حال رایزنی هستیم تا طرح زنجیره امین با مجموعه هوشمند نظارت شود تا مشکلات بازار در مورد کالاهای مختلف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برطرف کنیم.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *