دیدار رئیس اتاق اصناف ایران و دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف وبازار تهران//دیدار حسین طاهرمحمدی، رئیس اتاق اصناف ایران و احمد کریمی اصفهانی، دبیرکل جامعه

دیدار رئیس اتاق اصناف ایران و دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف وبازار تهران

دیدار حسین طاهرمحمدی، رئیس اتاق اصناف ایران و احمد کریمی اصفهانی، دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف وبازار تهران

🔹 حسین طاهرمحمدی، رئیس اتاق اصناف ایران ودبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف وبازار
صبح امروز ۳ تیر ۱۴۰۲ دیدار و گفت و گو کرد.

🔹 رئیس اتاق اصناف ایران در این دیدار گفت: ما مشاور امین نظام و حافظ منافع اصناف هستیم. طی چند روز گذشته روند شفاف سازی مصوبات هیات رئیسه برای اعضای هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران آغاز کرده ایم. این کاری است که پیش تر انجام نمی شده است. وقتی که شفاف سازی انجام می شود همه در جریان کار انجام می گیرند.

🔹 وی بیان کرد: یکی از اقشاری که پیروزی انقلاب و دفاع مقدس را رقم زد، اصناف بود. حضور اصناف در مدیریت بحران های ناشی از سیل، زلزله و کرونا پررنگ است. مقام معظم رهبری فرمان کمک های مومنانه دادند. اصناف چنان در این مسیر گام برداشتند که ما شرمنده ایشان شدیم. اصناف از مال، معیشیت، جان و آبروی خود می گذرند تا از ارزش های نظام دفاع کنند.

🔹 طاهرمحمدی گفت: مملکت ما امروز مدیر جهادی می خواهد که بین مردم برود و درد مردم را رفع کند. سفرهای استانی یکی از کارهایی است که در اتاق اصناف ایران دنبال خواهیم کرد تا به صورت میدانی مشکلات را رفع کنیم.

رئیس انجمن اسلامی بازار تهران نیز در این دیدار گفت: انسان اگر از خود گذشت به خدا می رسد. علت این که ما توقف هایی داریم این است که از خودمان نگذشته ایم. انسان اگر از خود گذشت شک نکنید در مسیر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری قرار می‌گیرد.

احمد کریمی اصفهانی بیان کرد: شفاف سازی که مد نظر دارید و این که اجماع نظر و خرد جمعی را در دستور کار قرار می‌دهید مبنای اسلامی دارد و کمک می کند تا خطا کم شود.

پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *