سید علیرضا شکوهیان معاون حقوقی و امور مجلس اتاق اصناف ایران شد آیین تودیع و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس به ریاست حسین طاهرمحمدی رئیس اتاق اصناف ایران

سید علیرضا شکوهیان معاون حقوقی و امور مجلس اتاق اصناف ایران شد

آیین تودیع و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس به ریاست حسین طاهرمحمدی رئیس اتاق اصناف ایران و با حضور مدیران و کارشناسان این معاونت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، در این آیین که امروز ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ برگزار شد، حسین طاهر محمدی رئیس اتاق اصناف ایران، سید علیرضا شکوهیان را به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس اتاق اصناف ایران منصوب کرد. طاهرمحمدی همچنین از زحمات محمدرضا صوفی که پیش‌تر این مسئولیت را بر عهده داشته، تقدیر و تشکر کرد.

بر اساس این گزارش، سیدعلیرضا شکوهیان در حوزه مطالعات میان رشته‌ای (حقوق و اقتصاد) فعالیت دارد و دانشجوی دکتری حقوق خصوصی دانشگاه شهیدبهشتی است. وی برگزیده هجدهمین المپیاد علمی دانشجویی حقوق است.

وی مجموعه آثار و کتاب هایی اقتصادی از جمله در خصوص احکام تجارت و کسب و کار و کنترل دستوری قیمت و … تالیف و ترجمه کرده است.
شکوهیان همچنین سابقه فعالیت در دبیرخانه هیأت عالی نظارت بر سازمان های صنفی سراسر کشور و مرکز اصناف و بازرگانان ایران را در کارنامه کاری خود دارد.
وی در سال ۱۴۰۰ به اتاق اصناف ایران آمد و مدتی مدیر آموزش و پژوهش اتاق اصناف ایران  بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *