یک تولیدکننده: افزایش قیمت‌ها برای تداوم تولید است تهران- ایرنا- یک تولیدکننده لوازم‌خانگی گفت: به‌دلیل رشد هزینه‌های تولید، افزایش قیمت‌ها اجتناب‌ناپذیر است تا

یک تولیدکننده: افزایش قیمت‌ها برای تداوم تولید است

تهران- ایرنا- یک تولیدکننده لوازم‌خانگی گفت: به‌دلیل رشد هزینه‌های تولید، افزایش قیمت‌ها اجتناب‌ناپذیر است تا تولیدکنندگان بتوانند به فعالیت ادامه دهد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: عواملی همچون افزایش نرخ دستمزدها، تورم عمومی اقتصاد، گران شدن مواد اولیه داخلی و غیره سبب شده تا تولیدکنندگان با کمترین میزان سود و حتی در نقطه سر به سر به فعالیت بپردازند.

این تولیدکننده تصریح‌کرد: تولیدکنندگان با توجه به موارد یاد شده، درخواست خود را با ارائه مدارک و مستندات برای افزایش قیمت ارائه می‌دهند تا با آن موافقت شود و تولید بتواند به فعالیت ادامه دهد.

وی همچنین وضعیت کنونی بازار لوازم‌خانگی را راکد توصیف کرد و گفت: در این شرایط فقط کسانی که نیاز واقعی به لوازم‌خانگی دارند یا به دنبال تامین جهیزیه برای نوعروسان خود هستند، برای خرید مراجعه می‌کنند.

این تولیدکننده لوازم خانگی تصریح‌کرد: با ایجاد رقابت واحدهای مختلف تولیدی برای کسب سهم بیشتر از بازار، به‌طور قطع قیمت‌ها تعدیل خواهد شد.

ایرنا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *