رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی: اخذ کد ملی در هنگام خرید تلفن همراه به مالیات مربوط نیست| اتحادیه تخلف ها را..

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی:

اخذ کد ملی در هنگام خرید تلفن همراه به مالیات مربوط نیست| اتحادیه تخلف ها را بررسی می کند

رمضان، رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران گفت: اخذ کد ملی جهت کنترل مسیر کالا در سامانه جامع تجارت بوده و این موضوع به مالیات ربطی ندارد.

محمد رضا رمضان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه هنگام خرید گوشی تلفن همراه اخذ کد ملی جهت کنترل مسیر کالا در سامانه جامع تجارت دریافت و این موضوع ربطی به مالیات ندارد؛ تاکید کرد: خریدار تلفن همراه به عنوان آخرین حلقه زنجیره عرضه هیچ نوع مالیاتی پرداخت نخواهد کرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران بیان کرد: کد ملی از یک سال پیش در هنگام خرید هر گونه وسیله مانند تلفن همراه، تلویزیون و…بر اساس کد رهگیری مسیر ورود و مصرف هر کالا اخذ می شود.

رمضان با بیان اینکه در مورد کالای موبایل طرح استانداردسازی فاکتور و قیمت کالا موسوم به افق رصد بازار را بر عهده دارد؛ تاکید کرد: بر این اساس کالا از مرحله ورود به کشور یا تولید تا تحویل به مصرف کننده قابلیت پیگیری خواهد داشت.

وی هشدار داد: فروشندگان ملزم به اخذ کد ملی در هنگام فروش به هر شخصی هستند و در صورت ثبت کد صوری یا اخذ هزینه از خریدار تخلف انجام داده اند و مردم در صورت مشاهده تخلفات مراتب را به اتحادیه اطلاع دهند.

بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *