سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: کلیه اشخاص حقوقی، نسبت به اتصال به سامانه مؤدیان و صدور و ارسال صورتحساب الکترونیکی

سازمان امور مالیاتی:

کلیه اشخاص حقوقی، برای اتصال به سامانه مؤدیان اقدام کنند

تهران- ایرنا- سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: کلیه اشخاص حقوقی، نسبت به اتصال به سامانه مؤدیان و صدور و ارسال صورتحساب الکترونیکی در این سامانه اقدام کنند و کارپوشه به آنها اختصاص داده می‌شود.

به گزارش ایرنا، سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: با توجه به الزام کلیه اشخاص حقوقی (به استثنای اشخاص حقوقی موضوع ماده ۱۶ قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده) نسبت به اتصال به سامانه مؤدیان و صدور و ارسال صورتحساب الکترونیکی در این سامانه از ابتدای فروردین ماه سال جاری، با هدف تکریم مؤدیان مالیاتی و تسهیل انجام تکلیف قانونی فوق، برای کلیه اشخاص حقوقی که قبلاً در نظام مالیاتی ثبت‌نام داشته و ثبت‌نام آنها از نظر سازمان مالیاتی تکمیل شده محسوب شده است، در سامانه مؤدیان برای اشخاص مزبور، کارپوشه تخصیص داده شده و نیازی به ثبت‌نام مجدد درسامانه مذکور وجود ندارد.

مؤدیان می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی به نشانی My.tax.gov.ir و درج نام کاربری و رمز عبور دریافتی از سیستم احراز هویت سازمان امور مالیاتی، به کارپوشه اختصاصی خود در سامانه مؤدیان دسترسی پیدا کنند. کلیه اشخاص حقوقی می‌توانند از شناسه ملی به عنوان نام کاربری استفاده کنند.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *