مدیرکل دفتر بازرگانی کالاهای کشاورزی با بیان اینکه ذخایر راهبردی شکر کافی استT اعلام کرد: برای واردات شکر محدودیتی وجود ندارد.

محدودیتی برای واردات شکر وجود ندارد/ ادامه عرضه برنج تنظیم بازاری

تهران – ایرنا – مدیرکل دفتر بازرگانی کالاهای کشاورزی با بیان اینکه ذخایر راهبردی شکر کافی استT اعلام کرد: برای واردات شکر محدودیتی وجود ندارد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از وزارت جهاد کشاورزی، «شهیاد آبنار» با بیان اینکه واردات شکر مورد نیاز کشور از اسفند ماه در حال انجام است افزود: شرکت‌ها و کارخانه‌های قند و شکر توانمند می‌توانند نسبت به ثبت سفارش این محصول اقدام کنند.

مدیرکل دفتر بازرگانی کالاهای کشاورزی با اشاره به ذخایر شکر در کشور اظهار داشت: در مورد شکر از ذخایر راهبردی مطمئنی برخورداریم و در صورت کمبود، این محصول را وارد بازار می‌کنیم.

۳۰۰ هزار تن ذخایر راهبردی شکر کشور

وی ذخایر راهبردی شکر را ۳۰۰ هزار تن عنوان کرد و گفت: در قالب طرح فجر تا فطر به اندازه کافی شکر در بازار عرضه شده است.

آبنار گفت: با توجه به تفاهم‌نامه میان انجمن صنایع قند و شکر و وزارت جهاد کشاورزی، تنظیم بازار این کالا به انجمن فوق واگذار شده است.

ادامه عرضه برنج تنظیم بازار در قالب طرح فجر تا فطر

مدیرکل دفتر بازرگانی کالاهای کشاورزی در مورد برنج تصریح کرد: در قالب طرح فجر تا فطر، توزیع برنج از محل واردات شرکت بازرگانی دولتی با قیمت مناسب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حال اجرا است.

وی ادامه داد: عمده برنج‌های تنظیم بازار که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تمام استان‌ها به جز استان‌های شمالی عرضه می‌شود، هندی و پاکستانی هستند.

آبنار خاطرنشان کرد: برنج تنظیم بازار برای ایام نوروز در نمایشگاه کالاهای کشاورزی نیز عرضه شد.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *