مرغ منجمد ایرانی، بهداشتی، باکیفیت و قیمت مناسب در دسترس است و کمبودی در تامین مرغ منجمد وجود ندارد.

وزیر جهاد کشاورزی:

مرغ منجمد مورد نیاز بازار تامین است

ساداتی نژاد گفت: مرغ منجمد ایرانی، بهداشتی، باکیفیت و قیمت مناسب در دسترس است و کمبودی در تامین مرغ منجمد وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در تأمین مرغ منجمد در کشور هیچ کمبودی وجود ندارد در برنامه‌ای تلویزیونی گفت: قیمت مرغ منجمد مشخص و کیلویی ۴۰ هزار تومان است که چند هزار تومان هزینه‌های جانبی به آن اضافه می‌شود.

وی افزود: مرغ منجمد ایرانی بهداشتی، باکیفیت و قیمت مناسب در دسترس است همچنین گوشت منجمد گوساله و گوسفند ایرانی نیز عرضه می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: بیش از ۱۸ هزار تن گوشت قرمز با قیمت ۱۵۵ هزار تومان و ۵۲ هزار تن گوشت مرغ منجمد با قیمت ۴۰ هزار تومان توزیع شده و این توزیع همچنان استمرار دارد، هیچ مشکلی در تأمین نیست و امیدواریم بتوانیم شرایط مطلوبی برای مردم فراهم کنیم.

ساداتی‌نژاد با اعلام اینکه بخش کشاورزی و حوزه تولید اقلیم محور و دارای نوسان است، گفت: این نوسان در همه جای دنیا وجود دارد همچنین کشاورزی مکان محور است یعنی در منطقه‌ای گوجه‌فرنگی تولید می‌شود و به اتمام می‌رسد و تا به دست آمدن گوجه‌فرنگی یک منطقه دیگر ممکن است فاصله‌ای ایجاد شود که طبیعتاً قیمت‌ها در این فاصله افزایش و سپس کاهش می‌یابد.

وی درباره کاهش جوجه ریزی افزود: تولید محصولات کشاورزی مقطعی است مثلاً ممکن است در یک هفته کمبود محصولی داشته باشیم، در جوجه‌ریزی و حوزه دام نیز به همین شکل و مقطعی است و در این مقطع کسانی که نیاز ندارند به بازار ورود نمی‌کنند و بازار تنظیم می‌شود.

 خبرگزاری مهر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *