ادامه بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی تا پایان ماه رمضان/ ۸۱ تخلف از سوی واحدهای اقامتی و سیاحتی در تهران کشف شد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران از ادامه بازرسی از صنوف و واحدهای خدماتی استان تا پایان ماه رمضان خبر داد و گفت که تا نهم فروردین ماه ۸۱ تخلف از سوی واحدهای اقامتی و سیاحتی و رستوران‌های بین شهری در تهران کشف شد.

سعید محمدی پور در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از ابتدای آغاز طرح ویژه نظارت بر بازار کالا و خدمات تا نهم فروردین ماه ۱۹ هزار و ۷۵۲ فقره بازرسی در سطح استان صورت گرفته، اظهار کرد: از این تعداد ۳۳۷۲ مورد منجر به صدور برگه گزارش بازرسی و معرفی به مراجع قضایی شده است.

به گفته معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت تهران فراوانی بیشترین بازرسی‌ها در حوزه مواد غذایی و خدمات سفر، به‌ ویژه اماکن تفریحی و سیاحتی، واحدهای اقامتی، رستوران‌های بین شهری و حمل ونقل بوده است.

وی با بیان اینکه در بخش نظارت و بازرسی بر واحدهای اقامتی و سیاحتی و رستوران‌های بین شهری از بیش از ۵۱۳ واحد بازرسی صورت گرفته که ۸۱ مورد تخلف کشف و گزارش شده، گفت: گشت‌های مشترک بازرسی با دستگاه‌های مرتبط مثل بهداشت، اتاق اصناف، اتحادیه‌ها، استاندارد و تعزیرات حکومتی برگزار می‌شود.

محمدی پور در پایان تاکید کرد که شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

گفتنی است طرح اقدام مشترک بازرسی بازار ویژه شب عید و ماه رمضان از ۱۳ اسفندماه در تهران شروع شد. در این طرح روزانه ۱۲۰ تیم بازرسی در اقصی نقاط شهر تهران فعال شدند که از تمام کالاهای اساسی و کالاهای مورد نیاز ایام پایان سال و ماه رمضان بازرسی کنند. به عبارت دقیق‌تر علاوه بر کالاهای اساسی، پوشاک، کفش، آجیل و خشکبار و همچنین مایحتاج ماه رمضان مثل خرما و غیره در اولویت بازرسی هستند.

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *