مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار از برپایی نمایشگاه عرضه کالا‌های اساسی و پوشاک در ۶ نقطه شهر…

برپایی نمایشگاه عرضه کالا‌های اساسی و پوشاک در ۶ نقطه تهران از ۱۸ اسفند

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار از برپایی نمایشگاه عرضه کالا‌های اساسی و پوشاک در ۶ نقطه شهر تهران از ۱۸ اسفندماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار با بیان اینکه در تأمین کالاهای اساسی هیچ‌گونه کمبودی نداریم، گفت: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور مقرر شد در ۶ نقطه شهر تهران نمایشگاه و جشنواره عرضه کالا‌های اساسی و پوشاک برگزار شود.

وی افزود: مصلی تهران، فرهنگسرای خاوران، بوستان ولایت، حکیمیه، پارک پلیس و پارک ارم محل برگزاری نمایشگاه‌های عرضه کالاهای اساسی و پوشاک است.

فصاحت ادامه داد: در حکیمیه و فرهنگسرای خاوران صرفاً پوشاک و در پارک پلیس هم صرفاً کالای اساسی عرضه می‌شود  و در سایر نقاط اعلام شده همزمان کالا‌ی اساسی و پوشاک عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت: نمایشگاه و جشنواره عرضه کالا‌های اساسی و پوشاک از ۱۸ اسفند و به صورت شبانه روزی آغاز به فعالیت می‌کند.

فصاحت بیان کرد: مقرر شده حداقل در دو نقطه که مکان به صورت رایگان در اختیار فروشندگان قرار گرفته است، نرخ کالا‌های اساسی ۱۰ درصد کمتر از نرخنامه سازمان میادین میوه و تره بار عرضه شود.

خبرگزاری تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *