رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع ۴هزار و ۵۰۰تن گوشت قرمز منجمد در سطح فروشگاه های زنجیره ای …..

به گزارش خبرگزاری مهر، جبرئیل برادری با اعلام این خبر افزود: با توجه به نزدیکی به ایام پایانی سال و جهت رفاه حال شهروندان به منظور تنظیم بازار محصولات پروتئینی، علاوه بر توزیع گوشت قرمز منجمد، توزیع مرغ منجمد نیز با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۴۵ هزار تومان برای مباشرین و ۵۰ هزار تومان برای مصرف کننده آغاز شده است.

وی ادامه داد: این کالاهای مصرفی در سطح میادین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، واحدهای صنفی و… بدون محدودیت در حال عرضه است و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز این روند ادامه خواهد داشت.

برادری تاکید کرد: روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن گوشت قرمز منجمد در تهران به فروش می‌رسد که علاوه بر آن گوشت گرم نیز در حال عرضه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: رصد و نظارت مستمر بازرسان سازمان بر بازار در جریان است و در جلسه امروز تنظیم بازار که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار برگزار شد، بازرسی مشترک بازار شب عید با تیمی متشکل از جهاد کشاورزی استان، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت از امروز شنبه ۶ اسفندماه به طور جدی و گسترده آغاز به کار خواهد کرد. ۱۵۰ تن گوشت گرم گوسفند و ۱۶۲ تن گوشت گرم گوساله از محل واردات نیز تاکنون عرضه شده است.

خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *