قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی طی نامه‌ای مسئولیت همه امور مربوط به ستاد تنظیم بازار ….

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی طی نامه‌ای مسئولیت همه امور مربوط به ستاد تنظیم بازار را به رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان واگذار کرد و از وی خواست با استفاده از ظرفیت این سازمان، همکاری معاونت‌ها، ادارات استانی و عنداللزوم هماهنگی با سایر دستگاه‌های ذیربط نسبت به اجرای ماموریت‌های محوله و پیگیری موضوعات مرتبط اقدام کند.

به گزارش ایلنا، سید مهدی نیازی قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی در این نامه خطاب به حسین فرهیدزاده، رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان گفت: بدین وسیله ماموریت و مسئولیت پیگیری و اقدام کلیه موضوعات مرتبط و ارجاع شده از سوی ستاد تنظیم بازار به جنابعالی واگذار می‌شود. شایسته است با استفاده از ظرفیت سازمان حمایت، همکاری معاونت‌ها، ادارات استانی و عنداللزوم هماهنگی با سایر دستگاه‌های ذیربط، نسبت به اجرای ماموریت محوله و پیگیری موضوعات اقدام کنید.

براساس این نامه، ماموریت تنظیم بازار محصولات و کالاهای مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت مطابق با شرح وظایف و ساختار ابلاغی، برعهده دفاتر رشته فعالیتی و معاونت‌های ذیربط است.

قائم مقام در امور بازرگانی در این نامه آورده است که ضمن ساماندهی مناسبت در سازمان حمایت، برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم صورت پذیرفته و اقدامات مورد نیاز در اسرع وقت انجام شود.

وی همچنین خواستار انعکاس مستمر گزارش اقدامات صورت گرفته و موانع پیشرو برای اجرای ماموریت‌ها و تکالیف محوله شده شد.

ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *