رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در بخشنامه‌ای، اختیار بخشودگی جرایم مالیاتی را تا آخر بهمن امسال، با شرایطی………..

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در بخشنامه‌ای، اختیار بخشودگی جرایم مالیاتی را تا آخر بهمن امسال، با شرایطی به مدیران کل امور مالیاتی استان‌ها تفویض کرد.

به گزارش ایلنا، داوود منظور، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در راستای مردمی سازی مالیات و تکریم مودیان به مناسب چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، طی بخشنامه‌ای اختیار بخشودگی جرایم مالیات و عوارض هر سال / دوره برای مودیانی که نسبت به پرداخت بدهی سال یا دوره مربوط تا آخر بهمن ماه سال جاری اقدام کنند در خصوص اشخاص حقیقی تا سقف ۲ میلیارد (۲/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰) ریال و در مورد اشخاص حقوقی تا سقف سه میلیارد (۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰) ریال، به مدیران کل امور مالیاتی استان‌ها تفویض کرد.

در این بخشنامه آمده است که شرط استفاده مودیان از تسهیلات بخشودگی جرایم مالیاتی موضوع این بخشنامه، ارائه درخواست بخشودگی جرایم فارغ از زمان پرداخت بدهی مالیات و عوارض هرسال / دوره می‌باشد و پرداخت بدهی قبل از ابلاغ تفویض اختیار حاضر، مانع اعمال بخشودگی جرایم مالیاتی قابل بخشش نخواهد بود.

همچنین به صلاحدید مدیران کل امور مالیاتی استان‌ها، تمام یا قسمتی از تفویض اختیار مذکور در چارچوب تعیین شده به معاونان مدیرکل و رؤسای ادارات امور مالیاتی قابل تفویض خواهد بود.

ایلنا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *