وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:دولت برای حل مشکلات مردم با تمام توان وارد صحنه شده است

تهران- ایرنا- وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: بنده به عنوان کوچک‌ترین عضو این دولت، شرمنده مردم هستیم زیرا مردم زیبنده خدمات بسیاری هستند که در همین راستا، دولت تمام قد وارد صحنه شده است.

به گزارش ایرنا، سید صولت مرتضوی روز یکشنبه در آیین خاکسپاری شهید گمنام کارگری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: دشمن امروز جنگ ترکیبی راه انداخته‌اند؛ دیروز اعتراض را به اغتشاش تبدیل کرده و امروز می‌خواهند با جنگ اقتصادی شیرینی‌ها را بر کام ملت تلخ کنند.

وی افزود: دشمن بعد از پیروزی انقلاب حمله‌های ترکیبی خود را آغاز کرد و در ابتدا به دنبال این بود تا با کودتا انقلاب ما را شکست دهد، اما در به ثمر نشاندنِ کودتا شکست خوردند. بعد از آن با جریان‌های نفاق هر روز در یک استان اقدامی انجام می‌دادند.

وزیر کار، با اشاره به اینکه بعثی‌ها به بهانه‌های واهی صدام را علیه ما به جنگ کشاندند، گفت: این جنگ پایان ناپذیر است. امروز نیز دشمنان قسم خورده ما دست از سر این انقلاب بر نمی‌دارند مگر اینکه مانند سابق بتوانیم تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: دشمن در شعارهایشان می‌گویند اینها بهانه و اصل نظام نشانه است؛ اصل نظام تمامیت ارضی، فرهنگ این کشور، اقتدار و شوکت نظام مقدس، فریاد برائت و استکبارستیزی ملت‌های جهان است.

مرتضوی با تاکید بر اینکه ملت ما بیدار است، گفت: این ملت زمان‌شناس است و طراحی‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند. قبول داریم مردم مشکل دارند و به عنوان کوچک‌ترین عضو این دولت، شرمنده مردم هستیم. این مردم زیبنده خدمات بیشتری هستند؛ اما دولت تمام‌قد وارد صحنه شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره تشییع شهید گمنام کارگری گفت: امروز به استقبال از این شهید کارگر مظلوم که پس از سال‌ها به خانه خود برگشته، آمده‌ایم تا خوش آمد بگوییم و با آرمان‌های شهدا، امام و خط امام تجدید میثاق کنیم

ایرنا.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *