قول می دهم تا ۲ ماه آینده بازار روغن موتور به ثبات برسد. مشکل خاصی در تولید و عرضه روغن موتور وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد نظرزاده در یک بخش خبری اظهار کرد: امروز مشکلات روغن موتور نسبت به چهار ماه گذشته بسیار کاهش یافته است و مشکل خاصی در تولید و عرضه روغن موتور وجود ندارد.

مدیرکل دفتر خدمات آماد و توزیع وزارت صمت افزود: عرضه مستقیم روغن موتور در پایانه‌ها و افزایش بازرسی‌ها، موجب کاهش التهابات عرضه این محصول در سطح بازار شده است و شاید هنوز به قیمت مصرف‌کننده نرسیده باشد که البته بخشی از این افزایش قیمت مربوط به خدماتی است که ارائه می‌شود.

نظرزاده از ساماندهی این بازار تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: قول می‌دهم تا دو ماه آینده سه درصد فروشگاه‌های کشور ذیل دقیق‌ترین سامانه‌های اطلاعاتی وزارت صمت مدیریت شود و قیمت عرضه روغن موتور کاملاً متناسب با نرخ مصوب باشد.

وی همچنین با بیان اینکه شفافیت و رسمی کردن ازجمله سیاست‌های وزارت صمت است، تصریح کرد: از مردم درخواست می‌کنیم هر خریدی که از هر فروشگاهی انجام می‌دهند حتماً فاکتور دریافت کنند.

مدیرکل دفتر خدمات آماد و توزیع وزارت صمت ادامه داد: در حدود یک درصد از فروشگاه‌ها به سامانه فروشگاهی تجهیز شده‌اند.

وی بیان کرد: اگر ۱۵ درصد جایگاه‌ها، عرضه با قیمت متعادل و رسمی داشته باشند، بازار کاملاً کنترل می‌شود و این موضوع موجب از بین رفتن حباب قیمت می‌شود

خبرگزاری مهر.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *