گشت‌ میدانی تعزیرات در بازار متوقف شد/ واگذاری بازرسی به جهاد..

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد علی اسفنانی افزود: سازمان آمادگی لازم جهت اعزام گشت برای کنترل بازار شب یلدا و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها را دارد تا بلافاصله و در محل به تخلفات رسیدگی شود.

او در خصوص اقدامات سازمان تعزیرات حکومتی جهت کنترل بازار و بمنظور جلوگیری از افزایش قیمت اجناس در آستانه شب یلدا، اظهارکرد: هر ساله در روز‌های نزدیک به شب یلدا برای کنترل بازار و قیمت اجناس، طرح ویژه‌ای اجرا می‌شد.

وی گفت: در سالجاری این کار به جهاد کشاورزی و اتاق‌های اصناف محول شده تا بازرسی از بازار را افزایش دهند و در صورت تشکیل پرونده‌هایی تحت عنوان تخلفات موضوع صلاحیت تعزیرات آن‌ها را جهت رسیدگی به شعب سازمان تعزیرات حکومتی ارسال کنند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از تخلف سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه سازمان تعزیرات گشت‌های میدانی خود را متوقف کرده است، تصریح کرد: بنا شده امسال سازمان تعزیرات جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف را برای کنترل بازار و قیمت اجناس همراهی کنند و حضور آن‌ها پررنگ‌تر شده است بخصوص اینکه اتاق اصناف طرحی را پیگیری می‌کند تا در روز‌های نزدیک به شب یلدا کالا‌ها را بصورت فوق‌العاده و با اعمال تخفیف عرضه شود.

اسفنانی ادامه داد: دستگاه‌های مربوطه که کار نظارت به آن‌ها محول شده است اگر نسبت به عرضه کالا‌هایی که مخصوص شب یلدا است تخلفی مشاهده کنند به سازمان تعزیرات حکومتی گزارش می‌کنند و سازمان این آمادگی را دارد تا نسبت به پرونده این تخلفات رسیدگی کرده و احکام لازم را صادر کند.

وی با اشاره به افزایش تعداد بازرسان نسبت به سال‌های گذشته برای نظارت بر بازار، گفت: وزارت جهاد کشاورزی نیز بازرس‌های ویژه‌ای در این زمینه اختصاص داده تا در کنار بازرس‌های اتاق اصناف و وزارت صنعت، معدن و تجارت بر عرضه کالا‌های موضوع جهاد کشاورزی، مانند محصولات خام دامی یا عمده مصرف شب یلدا نظارت کنند.سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از تخلف سازمان تعزیرات حکومتی، همچنین تاکید کرد: سازمان تعزیرات حکومتی آماده است تا هرجایی که اعلام کنند و نیاز به حضور گشت سازمان وجود داشته باشد باتوجه به ضرورت تعدادی گشت اعزام کند تا بلافاصله و در محل به تخلفات رسیدگی کنند.

خبرگزاری تسنیم،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *