تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی اصناف در انتظار تصویب سران قوا رئیس اتاق اصناف در خصوص نشست صبح روز سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ با سازمان امور مالیاتی گفت:

تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی اصناف در انتظار تصویب سران قوا

رئیس اتاق اصناف در خصوص نشست صبح روز سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ با سازمان امور مالیاتی گفت: در این نشست باری دیگر مطالبات صنفی را دنبال کردیم.

حسین طاهرمحمدی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران گفت: در این نشست ما ابهامات و مطالباتی را در خصوص مالیات بر درآمد ۱۴۰۱ کسب و کارهای صنفی را مطرح کردیم و خواستار این شدیم که سازمان امور مالیاتی در چارچوب قانون، حداکثر همکاری را در نحوه تعیین و محاسبه مالیات داشته باشند.
وی افزود: در خصوص تمدید مهلت ۱۰ روزه تسلیم اظهارنامه ها با وزارت اقتصاد و دارایی به توافق رسیده ایم اما اجرا و اعلام آن مستلزم تصویب در سران قوا است که امیدواریم هرچه سریعتر به تصویب برسد.
وی افزود: این جلسات نشان دهنده این است که وزیر محترم اقتصاد و دارایی و سازمان امور مالیاتی اهتمام لازم را دارند. همچنین لازم است از تلاش های رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز تقدیر و تشکر به جا آوریم که شب گذشته در جلسه با وزیر اقتصاد حضور یافتند. جلسه امروز نیز که ساعاتی به طول انجامید در پی نشست شب گذشته بود و ما امیدواریم به نتیجه مطلوب دست یابیم.
رئیس اتاق اصناف ایران تاکید کرد: از واحدهای صنفی خواستاریم که به تکالیف قانونی خود به ویژه در موضوع مالیات عمل کنند.

پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *