سرپرست دفتر خدمات عمومی (مرکز اصناف) وزارت صمت از اعلام ملاک قرار گرفتن فاکتورهای ثبتشده در سامانه فروشگاهی جهت داوری شکایت در کسبوکارهای مجازی، خبر داد
به گزارش ایلنا از وزارت صمت، «محمدحسین قمری» سرپرست دفتر خدمات عمومی (مرکز اصناف) وزارت صمت و رئیس کمیته نظارت بر کسبوکارهای مجازی گفت: از سوی رئیس اتاق اصناف، ملاک قرار گرفتن فاکتورهای ثبتشده در سامانه فروشگاهی جهت داوری شکایت در کسبوکارهای مجازی اعلام شد.
وی با بیان اینکه دستورالعمل ثبت و رسیدگی به شکایت کسبوکارهای اینترنتی، پس از تدوین، ابلاغ شده است، ادامه داد: متن کامل این دستورالعمل را میتوانید از اینجا دانلود کنید.
سرپرست دفتر خدمات عمومی (مرکز اصناف) وزارت صمت همچنین گفت: در صورت ثبت اطلاعات معامله در سامانه شفافیت فروشگاهی توسط کسب و کار، اطلاعات سامانه مذکور، ملاک عمل حین رسیدگی است و کسبوکارهایی که به سامانه شفافیت فروشگاهی متصل شوند از شکایتهای بدون اساس، تقلبی و مکرر مصون خواهند ماند.
ایلنا