پیام تبریک رئیس اتاق اصناف ایران به عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت//حسین طاهرمحمدی رئیس اتاق اصناف ایران در پیامی کسب رای اعتماد عباس علی آبادی را

پیام تبریک رئیس اتاق اصناف ایران به عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت

حسین طاهرمحمدی رئیس اتاق اصناف ایران در پیامی کسب رای اعتماد عباس علی آبادی را برای وزارت صنعت، معدن و تجارت تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب اقای دکتر عباس علی آبادی
وزیر محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت

با سلام و تحیات؛
اخذ رای اعتماد و انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران مایه مسرت و خشنودی خانواده بزرگ اصناف کشور است.

بدون تردید، ثمره تجربیات گران‌بهای جنابعالی در چندین دهه فعالیت در عرصه‌های مختلف مدیریتی، راهگشای مسیر وزارت‌خانه مهم و راهبردی صنعت، معدن و تجارت، چه در بخش توسعه صنایع و معادن کشور و چه در عرصه تجارت و بازرگانی خواهد بود.

حضور جنابعالی در نقش راهبر و هدایتگر مجموعه صنعت، معدن و تجارت، زمینه‌ساز آرامش و اطمینان خاطر در میان اصناف و بازاریانی است که در چند سال اخیر فشار و خسارات بیشماری را متحمل شده‌اند اما قطعاً حرکت مثبت آن وزارتخانه در دوران تصدی حضرتعالی موجب ثبات قدم در ادامه مسیر حرکت جهادی جامعه اصناف تا دستیابی به اهداف والای کشور در امر توسعه اقتصادی با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی خواهد شد.

ضمن تبریک به نمایندگی از جامعه بزرگ اصناف سراسر کشور و آرزوی موفقیت برای حضرتعالی، اتاق اصناف ایران آمادگی خود را جهت افزایش همکاری‌ها و هم افزایی‌های اقتصادی با آن مجموعه ابراز می‌دارد.

توفیق روزافزون و پیروزی در مسیر پیش‌رو را در ظل عنایات حضرت ولی عصر(عج) تحت رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب از درگاه حضرت احدیت برایتان مسئلت دارم.

پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *