طرح فروش فوق العاده برای سهولت خرید برای همه مصرف کنندگان در همه استان‌ها برگزار خواهد شد و نظارت ویژه.

دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: طرح فروش فوق العاده برای سهولت خرید برای همه مصرف کنندگان در همه استان‌ها برگزار خواهد شد و نظارت ویژه بر حراج کالای پایان سال صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اتاق اصناف ایران، مجید شجاع اظهار کرد: هر ساله در روزهای پایانی سال طبق سنوات قبل طرح‌های بازرسی و نظارت برای تنظیم بازار پایان سال اجرا می‌شود و امسال نیز حدود یک هزار و ۵۰۰ بازرس در سراسر کشور به صورت دو شیفت فعال هستند و فعالیت بازرسین و طرح‌های نظارتی از ابتدای اسفندماه شروع شده است.

دبیرکل اتاق اصناف ایران تصریح کرد: در بحث تأمین کالاهای بازار پایان سال مشکل و کمبودی وجود ندارد و طرح فروش فوق العاده بر اساس ظرفیت قانونی در سراسر کشور برگزار خواهد شد و تجربه برگزاری فروش فوق‌العاده سال‌های قبل نشان داده که اجرای این طرح به مراتب موفق تر از برگزاری نمایشگاه‌های بهاره است.

شجاع افزود: با توجه به نوسانات نرخ ارز و تحریم‌ها و افزایش قیمتها، بازار با رکود همراه است و امیدوار هستیم اجرای طرح‌های فروش فوق العاده کمک مؤثری هم به مصرف کنندگان برای خرید با قیمت مناسب داشته باشد و هم رونقی برای فروش بازار و کسبه ایجاد کند.

وی گفت: علاقمندان به شرکت در طرح فروش فوق العاده می‌توانند به اتحادیه مربوطه مراجعه کنند و بر اساس ظرفیت‌های موجود در این طرح شرکت کنند.

خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *