معاون برنامه ریزی، اجرایی و روابط عمومی انجمن صنایع لوازم خانگی ایران : محصولات لوازم‌خانگی هشت درصد سهم ارزشی صادرات صنعتی کشور را تشکیل می‌دهد

وی با اشاره به اینکه گردش مالی سالیانه صنعت لوازم خانگی حدود ۶ میلیارد دلار است و جایگاه دوم صنعت کشور را پس از خودروسازی داراست، ادامه داد: این صنعت برای بیش از ۳۰۰ هزار نفر به صورت مستقیم و برای افزون بر یک میلیون نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی داشته است.

وی بیان کرد: سهم این صنعت از ایجاد ارزش افزوده ۱۵ درصد است و نیاز ارزی سالیانه آن ۱.۲ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

طراحی یک برنامه صادراتی و برنامه عملیاتی ورود به بازار هدف

بهترین زبان برنامه نویسی ویژه کودکان ۹ تا ۱۷ سال ! یک جلسه رایگان

پرفروشترین خودکار ایرانی از دید مشتریان✔

برنامه نویسی ویژه بچه های ۹ تا ۱۲ سال !یک جلسه رایگان ثبت نام کنید

اگر فرزند ۹ تا ۱۲ سال دارید این فرم رو پر کنید !

براتی، تدوین آیین‌نامه خدمات پس از فروش با همکاری این اتحادیه، وزارت صمت و سازمان ملی استاندارد، همچنین ایجاد کانون صنعت – دانش و بازار با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری را از جمله اقدامات شاخص انجام شده طی دو سال گذشته در این صنعت عنوان کرد.

وی، نمایشگاه هامکس را دارای رتبه A+ در صنعت نمایشگاهی کشور برشمرد که بزرگ‌ترین رویداد صنعت لوازم‌خانگی کشور محسوب می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی، اجرایی و روابط عمومی انجمن صنایع لوازم خانگی ایران همچنین اظهار داشت: ۹۰ درصد تولیدکنندگان لوازم‌خانگی در این انجمن حضور دارند که ۸۵ سهم بازار را تشکیل می‌دهند و این انجمن با سابقه ۴۰ساله و ۲۸۵ عضو، اکنون در جایگاه مشورتی قوای سه‌گانه و دیگر مراجع ذی‌ربط حاکمیتی است.

اقتصاد۱۰۰

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *